Поверителността на Вашите данни е важна за нас и затова искаме да Ви информираме за правата Ви съгласно Общ регламент за защита на личните данни (Регламент (ЕС) 2016/679) в сила от 25.05.2018 и употребата на „бисквитки“ от нашата страница. Научете повече за нашите Общи условия за ползване, Политиката ни за „бисквитки“ и Политиката за лични данни. Прочетох и разбрах
Ние сме мотивирани да Ви направим лидери, защото осъзнаваме, че чрез Вас ще станем по-силни!
Професионални консултантски услуги, резултат от дългогодишен опит и установени традиции. Създаване и реализиране на концепции за големи проекти, управление и цялостно маркетиране.
Eкспертни оценки и професионално управление на различни типове недвижима собственост, благодарение на задълбоченото познаване на пазара и своята независимост.

Отговорност на всеки член на НСНИ е да полага ежедневни усилия за отстояване на добрите практики на Етичния кодекс - това заяви председателят на УС на НСНИ по време на Общото годишно отчетно събрание на Сдружението, което се състоя на 31 май в Централния дом на архитекта в гр. София.

„Важно да се разбере, че ежедневните разговори с институциите, колегите, потребителите относно добрите практики, които защитаваме в НСНИ – а именно етичните взаимоотношения, ексклузивното представителство, откритостта, професионализма, поставяне на интересите на нашите клиенти на първо място са изключително важни за напредъка в нашия бранш“, допълни той.

Председателят на НСНИ представи пред участниците в Събранието отчетния доклад за дейността на Сдружението през изминалата една година въз основа на годишната програма за основните цели на НСНИ за 2018, както и прогреса по текущите и нови проекти на НСНИ.

„За тази година успяхме да постигнем значителен напредък по отношение на някои дългоочаквани проекти на НСНИ, като стартирането на единната MLS система, получаване на правото на членовете на НСНИ да използват титлата REALTOR на NAR, постигнахме напредък и по проекта за професионален регистър.

Работата ни с обществените институции и сродните браншови организации по въпроси, свързани с някои законови промени – Закона за управлението на етажата собственост, Националната жилищна стратегия и разбира се действия по регулация на нашия бизнес, беше изключително пълноценна.

Работихме по една от най-важите цели, както на програмата за 2018 г., така и на нашия Устав, а именно по-активната роля на НСНИ по региони. Станахме свидетели на прилагането на изключително добри нови практики на колегите по региони“, коментира Ганев.

Той обърна внимание на активността на Регионалните структури в Бургас, Варна, Пловдив, Велико Търново и Стара Загора, като подчерта значението на регионалните ръководства за развитието на Сдружението и активността и инициативността на бранша по региони „Постът във всеки един Регионалнен управителен съвет не е просто формалност, не е само имидж, а означава много труд, усилия и желание за обединение, привличане на колегите и обществеността към идеите на НСНИ.“

В детайлизираната си презентация Ганев освен на текущите проекти и реализираните събитията обърна внимание на увеличения брой на членовете на НСНИ и стабилното финансово състояние на Сдружението, потвърдено и от доклада на Контролния съвет.

В заключение председателят на УС на НСНИ подчерта, че дискусиите са част от процеса на намирането на адекватни и подходящи решения и е необходимо всички членове на НСНИ да се събират поне два пъти годишно, тъй като след такива дискусии се раждат най-добрите идеи и се очертава по-ясно пътят, по който трябва да вървят. „Мнението на всеки един професионалист е от изключително значение и има нужда от повече креативни, ползотворни дискусии, които да бъдат предпоставка за това браншът ни да върви напред и да се развива“.


Източник:
НСНИ