Ние сме мотивирани да Ви направим лидери, защото осъзнаваме, че чрез Вас ще станем по-силни!
Професионални консултантски услуги, резултат от дългогодишен опит и установени традиции. Създаване и реализиране на концепции за големи проекти, управление и цялостно маркетиране.
Eкспертни оценки и професионално управление на различни типове недвижима собственост, благодарение на задълбоченото познаване на пазара и своята независимост.

Защо „ФОРОС Франчайзинг”?


Ние ще Ви помогнем да печелите пари и по време на криза!

Ние ще Ви предоставим тайните на бизнеса, които са задържали лидерските ни позиции повече от 22 години!

Ние ще направим така, че конкурентите да говорят за Вас, а клиентите да Ви предпочитат!

Ние сме мотивирани да Ви направим лидери на пазара, защото осъзнаваме, че чрез Вас ще станем по-силни!

Затова ще погледнем на Вас като на равноправни партньори...



Закупуването на франчайзинг от „ФОРОС” е прекият път до успеха в бизнеса с имоти. Три от конкурентните ни предимства, които отличават ФОРОС от останалите компании в бранша:

 

  • Ние предоставяме услуга с високо качество и наш приоритет е специалното отношение към клиента. Хилядите доволни клиенти, към които подхождаме индивидуално, с лоялност и внимание ни помагат устойчиво да завоюваме все по-висок пазарен дял
  • Държим на това нашите служители да бъдат компетентни професионалисти. Нашите висококвалифицирани консултант-брокери познават в най-малкия детайл местния пазар и умеят да откриват и удовлетворяват нуждите на всеки един клиент
  • Изградили сме една доказано успешна технология на работа, резултат от дългогодишния ни опит и установени традиции. ФОРОС е една от първите български компании, опериращи в бизнеса с недвижими имоти. Обслужили сме хиляди клиенти, разрешавайки стотици казуси, което ни е помогнало да придобием опита и знанията как да се развиваме устойчиво и да бъдем градивен фактор на пазара на имоти

 

Накратко за ФОРОС:

 

ФОРОС е активен участник на пазара на недвижимите имоти в България, като предоставя висококачествени услуги и консултации в сферата на прокупко-продажби, наеми и управление на имоти.

 

ФОРОС е основана през 1993 година.

 

ФОРОС разполага с една от най-големите оперативни мрежи от офиси в страната.

 

ФОРОС е първата частна компания за недвижими имоти в България, сертифицирана по системата ISO 9001:2000 за качество на своите услуги.

 

ФОРОС е първата българска компания, участавала в международно изложение за промотиране на недвижими имоти.

 

ФОРОС е първата компания за недвижими имоти в България, която осъществи продажба чрез World Wide Web (Интернет).

 

Като ексклузивен консултант ФОРОС успешно подготви цялостната концепция и завърши отдаването на първия мол във Варна – Pfohe Mall и в Пловдив – Forum Mall; разработи концепцията за цялостно маркетиране и отдаване на първия мол в Русе – Danube Mall, търговският център – City Center Stara Zagora.

 

ФОРОС притежава редица сертификати, измежду които ISO 9001:2000, Superbrands за най-силна марка в бизнеса с недвижими имоти, както и множество сертификати за качество с акредитация от различни институции от САЩ, Обединеното кралство, Холандия и др.

 

ФОРОС е член на:

 

  • FIABCI – Mеждународна Федерация на Професионалистите в Бизнеса с Имоти
  • CEREAN - Централноевропейска мрежа на асоциациите за недвижима собственост
  • NAEA (UK) - Aсоциация на Брокерите във Великобритания
  • BBCC - Британско-Българската Търговска Камара
  • NAR - Национална Асоциация на Реалторите (САЩ)
  • НСНИ - Национално Сдружение Недвижими Имоти
  • ВАНИ - Варненска Асоциация Недвижими Имоти
  • БАП - Българска асоциация за партньорство

 

 

Какво ви предлагаме

 

Целта на Проекта ФОРОС ФРАНЧАЙЗИНГ е да достигнем до 100% от българските потребители на цялата територия на страната, като наложим специалното отношение към клиента, високо квалифицираното обучение на служителите и доказано успешната бизнес концепция, като по този начин франчайзополучателите генерират високи печалби за своите организации.

 

Ние ви предлагаме:

  • Правото да извършвате своята дейност под логото на ФОРОС, обявена за най- успешната марка в сферата на недвижимите имоти, според изданието Superbrands, класиращо най- силните марки в бизнеса
  • Цялата технология и успешно ноу-хау, придобити посредством дългогодишния опит на компанията и съвместната ни работа с най-изявените в световен мащаб консултанти от бизнеса с имоти
  • Съвместен бизнес между офисите, опериращи под марката ФОРОС в цялата страна, обслужване на клиенти и възможност за сделки между градовете
  • Достъп до единна национална база от оферти за различните типове имоти
  • Корпоративен софтуер, който обезпечава ежедневната дейност на организацията и подпомага всяко едно звено на компанията за възможно най-ефективна работа
  • Достъп до богата база данни за български и чуждестранни клиенти в т.ч. институции, големи инвеститори и крупни клиенти, придобити с течение на дългогодишния опит, благодарение на утвърдения имидж и професионализма
  • Достъп до всички интернет сайтове, в които рекламираме, както и до корпоративния сайт на компанията, което ще ви даде възможност да рекламирате своите оферти на национално и международно ниво, за да могат да достигнат до широк кръг потребители
  • Първоначално и постоянно последващо обучение на персонала, разработено от български академици и консултанти от САЩ и Европа. ФОРОС има разработена система за периодично оценяване, проверка на знанията и компетенциите на своите служители, както и семинари за подобряване на уменията и квалификацията, което гарантира тяхната висока ефективност
  • Подкрепа в областа на оперативния бизнес, състояща се от консултации (човешки ресурси, правни, счетоводни, PR, анализи и прогнози, ефективност и др.); методологическа помощ в осъществяване на дейността с цел постигане на по-висок оборот и по-голям пазарен дял
  • Предложения за повишаване икономическата ефективност на предприятието, чрез осъществяване на правилно управление и привличане на нови клиенти
  • Успешна маркетингова стратегия, активна реклама в печатни и електронни медии на регионално, национално и международно равнище
  • Участие в годишни семинари на компанията, където се дискутират състоянието на пазара, срещаните трудности при осъществяване на работата и способите за преодоляването им
  • Възможност за участие в национални и международни конференции, изложения, симпозиуми
  • Партньорска програма със преференциални условия за доставка на стоки и услуги, свързани с дейноста на организацията



Ние ще бъдем до Вас по пътя Ви на лидер в бизнеса с имоти! 

 

Ставайки партньори на ФОРОС вие ще запазите своята независимост като в същото време ще придобиете цялостната бизнес концепция на една утвърдена марка! Присъединете се към успешния екип на ФОРОС, станете част от на най-силния бранд в бизнеса с недвижими имоти, защото заедно можем повече!


Повече за франчайзинга

 

Франчайзингът като система на работа представлява форма на специфично сътрудничество между две самостоятелни юридически лица. Компания с доказана търговска марка, технология и специфично ноу-хау предлага на своите партньори да оперират съвместно под едно име. Франчайзингът е вид стратегически съюз, форма на проникване на незавладяни пазари, която обикновено се прилага от престижни компании с утвърден имидж. При договора за франчайзинг компанията — носител на търговска марка (франчайзодател), която е разработила, изпитала и успешно наложила на пазара своята бизнес концепция, предоставя при определени условия марката си и своята технология на работа на местна фирма (франчайзополучател). Обект на договора и основен актив за франчайзополучателя е утвърдената марка, по-богатия достъп до клиенти и успешното ноу-хау. Франчайзодателят, обаче, предоставя на другата страна много повече от това - техническа помощ, обучение на персонала, рекламни стратегии, концепция за управление и други характерни за самия бизнес материални и нематериални активи. От своя страна, франчайзополучателят се задължава да се придържа към зададените от франчайзодателя стандарти на качество на предоставяните продукти и услуги и да следва неговата маркетингова политика. В продължение на десетилетия в света, а вече и в България се налага тенденция на окрупняване на бизнеса във всяка негова форма - големи консорциуми за прозводство, вериги от бензиностанции, хотели, ресторанти, бутици и мн. др. Клиентът залага на познатата марка като гаранция за определено качество, с което той не е готов да направи компромис. А отделните обекти на франчайзодателя изглеждат еднакво, предлагат един и същ продукт или услуга и привличат все повече и повече клиенти.

 

В концепцията на франчайзинга е заложена идеята той да носи предимства и за двете страни едновременно. Закупуването на франчайз означава, че се закупува функционираща, доказала своята рентабилност бизнес концепция. Процентът на неуспелите франчайзингови фирми е значително по-нисък в сравнение с този на неуспелите самостоятелно функциониращи фирми. Това е и най-удачният вариант за отстояване на трудни икономически условия. Почти 80% от новите фирми фалират, докато 96% от франчайзинговите успяват. Това е така, защото работят с отработена бизнес концепция и продуктите или услугите, които предлагат имат име и установена репутация зад себе си. Когато се закупува франчайзинг, по същество се купуват години опит, доказани успешни методи на работа и модели на управление. Това позволява франчизиран бизнес да се започне и без никакъв първоначален опит в дадената област. Осигуряват се цялата необходима информация за успешно ръководене на бизнеса- какъв точно да е продукта, на каква цена, как да се обслужват клиентите, как да се продава успешно продукта, как и къде да се рекламира и мн.др.

Без франчайзинг - при основаването и функционирането на всяка компания, предприемачът трябва да е експерт във всички области  – финанси, търговия, счетоводство, спедиция, маркетинг и реклама и т.н. или да отдели години време за да стане експерт. При франчайзинга, всички тези специализирани дейности се подпомагат от висококвалифицираните кадри на франчайзодателя. Получателят се концентрира предимно върху продажбите, за което преминава специално обучение от хората, които са реализирали през годините високи резултати в продажбите.

Не на последно място е и продължаващото в перспектива ползване на добрите бизнес практики, постигнати от франчайзодателя в изследванията и развитието на дадена област, предмет на франчайзингов договор между тях. Разрастването на една верига носи много повече възможности за иновации, нови продукти и услуги, заемане на нови пазарни ниши – нещо което само една силна компания може да си позволи. Статистиката на IFA (Международната Франчайзингова Асоциация) показва, че печалбите при франчайзополучателите се реализират след много по-кратко време от започване на дейността, отколкото при обикновените предприемачи, при които този момент настъпва след няколко години.

Не без значение е и размера на инвестициите. При франчайзинга те са значително по-малки в сравнение с тези, необходими за разкриването на нов бизнес. Съвсем определено, франчайзингът е интелигентният избор за бизнеса, който иска да успее.

 
 

   Изтегли брошурата (568 KB)



Форма за запитване:









* Всички полета са задължителни.